Блогови и Новости

Професионални мирисни решенија за сите видови на бизниси
Без разлика колку интуитивен или добро обучен е вашиот тим за услуги на клиенти, пред да започне услугата, мирисот ја поставува сцената. Тие неколку моменти се од витално значење за олеснување на продажбата и поставување на конекциите, па кога вашите клиенти ќе го земат првиот здив во продавницата, канцеларијата или изложбениот салон, погрижете се да […]
Read More
Како мирисниот маркетинг може да го промени вашиот бизнис
Луѓето начесто пазаруваат со нивните сетила. Тие го гледаат пакувањето и продуктот. Доколу производот е наменет да биде мек, како на пример ќебе, тие го користат своето сетило за допир. Сетилото за мирис исто така има огромна улога во начинот на кој клиентот пазарува. Замислете си како влегувате во мала продавница која продава козметика и […]
Read More
Амбиентални мирисни решенија за бизниси
Кога и да е потребна удобност, фокус или релаксација во нашиот секојдневен живот, безвременскиот совет е секогаш ист: вдишете длабоко. Тоа покажува колку е важен мирисот за перцепцијата и затоа амбиенталниот мирис станува задолжителна карактеристика за најголемите имиња во модерниот бизнис. Мирисни услуги за бизниси Нашето сетило за мирис е природно поврзано со тоа како […]
Read More
Како вашето сетило за мирис може да ја промени перцепцијата за квалитетот?
Од сите наши сетила, мирисот е најчесто најпотценет, но сепак има огромно влијание врз тоа како ние го гледаме светот околу нас. Вистинскиот мирис може да го издигне обичниот простор и да го претвори во простор кој се доживува како луксузен и врвен. Од другата страна, погрешниот мирис може веднаш да создаде лош впечаток и […]
Read More
Што има во мирисот? Како ви звучи среќни потрошувачи?
Размислете за последниот пат кога сте прошетале во продавница. Се сеќавате ли на мирисот што се ширеше низ воздухот? Можеби не се сеќавате на тој детал, но можеби сте се излегле со повеќе производи отколку што сте планирале да купите, едноставно затоа што сопственикот на продавницата користел ефективна маркетинг стратегија: мирис на околината. Научните студии […]
Read More
Постои продуктивност до вистинскиот мирис
Денес постојат многу различни начини да се пласираат производи и услуги до просечниот потрошувач. Привлекувањето на интересите е само една стратегија кога станува збор за успешно брендирање. Амбиенталниот мирис е стратегија која може да биде исклучително продуктивна за хотелите, малопродажните салони, продавниците и разни комерцијални бизниси. Ова е процес на ширење на пријатен мирис кој […]
Read More
Амбиенталниот мирис и однесувањето на потрошувачите
Научните истражувања покажаа дека сетилото за мирис на човекот е најмоќното од петте сетила, способно да ја поттикне меморијата и да предизвика повеќе емоции од кое било друго сетило што го имаат луѓето. Истражувањата покажаа дека луѓето имаат способност да детектираат повеќе од еден милион различни видови мириси. Се разбира, некои од овие мириси се […]
Read More
Моќта на сетилото за мирис врз човечкото однесување
Печење леб, свежо искосена трева, цветен парфем. Овие мириси многу често се поврзуваат со пријатни мисли за омилената пекара, летно попладне или некој минат љубовник, што нè тера да вдишуваме длабоко додека мирисот ни создава одамна заборавени спомени. Но, зошто се чини дека мирисот предизвикува толку силни емоции? Мирисите можат да влијаат на нашите работни […]
Read More
Сетилото за мирис и неговите влијанија врз амбиентот во хотелите и казината
Замислете го следново сценарио: влегувате во лобито на хотелот и неописливо се чувствувате малку помирно, малку повеќе како дома. Ако хотелот во кој одите е мултинационален конгломерат, можеби ќе почнете да го поврзувате тоа сетило за мирис со хотелскиот бренд, што ќе ве натера да се чувствувате поудобно секој пат кога ќе влезете во лоби. […]
Read More